Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pokrajinski odbor DSS za KiM: Dok naši članovi na KiM trpe najgoru totruru od SNS, dotle drugi članovi sa SNS dele poslovni prostor i radna mesta - Sramni napadi potpredsednika na Đorđa Vukadinovića

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 02 oktobar 2016 14:53
s.j Puna podrška Pokrajinskom odboru DSS za KiM i svim čestitim članovima DSS
Sa pacovima koji za mrvice prodaju čast i obraz ne može biti saradnje.
Preporuke:
147
7
2 nedelja, 02 oktobar 2016 14:55
ZR
„U periodu od 2012-2016. godine u skoro 70 opština u Srbiji DSS je bila na vlasti sa Srpskom naprednom strankom. Na lokalnim izborima 2016. godine Demokratska stranka Srbije gde je god bila na vlasti sa SNS-om nigde nije prešla cenzus.“

Objasnili ljudi suštinu problema u dve rečenice, ali džaba kada sorbonski doktori i čukarički parketari to ne shvataju ili su plaćeni da ne shvate.

Puna podrška i ne dajte se braćo!
Preporuke:
152
9
3 nedelja, 02 oktobar 2016 15:10
pošteno
Tako je braćo. Držite se zajedno i ne dajte se. Puna podrška Đorđu, Sandi, Marku i Slaviši.
Preporuke:
136
4
4 nedelja, 02 oktobar 2016 15:25
samo jednom se životari
Od politke nema veće k...
Niti od prostitucije starijeg zanata.
Znaju to oni koji su razbili DSS.
Znali su to od samog početka.
Čekali,čekali i dočekali.
Samo će naivni narod to opet da plati:

Hronika
Uprava za javni dug najavila prodaju obveznica u iznosu od 225.000.000 evra i 80.000.000.000 dinara
PDF Štampa El. pošta
nedelja, 02. oktobar 2016.

hejter
Preporuke:
59
2
5 nedelja, 02 oktobar 2016 15:26
Aleksandar Popović?
Ne poznajem ga. Mislio sam da jedan od retkih časnih političara. Da će da zaustavi sve ovo.

Ali...
Preporuke:
100
8
6 nedelja, 02 oktobar 2016 15:29
Nema povlačenja, nema predaje pred zapadnim imperijalističkim ološem i evroatlanskim kolaboracionističkim pudlicama!
AJMO, AJDE, DRUGOVI I BRAĆO, MUŠKI ZA ŽIVOT, SLOBODU, SUVERENITET, DOSTOJANSTVO, PONOS, POŠTENjE I SOCIJALNU PRAVDU!
Preporuke:
93
4
7 nedelja, 02 oktobar 2016 15:49
Siniša Mašić
Očigledno da je g. Vukadinović smetnja planovima u kojima je DSS verbalno opozicija a realno u koaliciji sa SNS gde god se za to ukaže prilika. On im je doneo dobar deo glasova i tada im nije smetao. Sada, kada su parlamentarna stranka, ne treba im, i najbolje bi za njih bilo kada bi podneo ostavku. Đorđe Vukadinović je principijelni i oštar kritičar režima, velikog znanja.
Preporuke:
113
7
8 nedelja, 02 oktobar 2016 15:59
Sramni napadi potpredsednika na Đorđa Vukadinovića
da Đorđa ne znamo pa da mu još i poverujemo.
Preporuke:
71
1
9 nedelja, 02 oktobar 2016 16:07
raja
Svi koji su glasali za DSS kada je bila predsednik SRI neće glasati za ove koji su se udružili sa izdajnicima čiji je predvodnik tzv. premijer. Ne može ničije ime zakamuflirati izdajničku politiku i svaki glasač onog patriotskog DSS zna da prepozna da ovi što su ostali u tzv. dss su jednako izdajnička banda kao i vladajući.
Preporuke:
86
3
10 nedelja, 02 oktobar 2016 16:16
Konobar
Kaligula se sveti...neće dugo!
Preporuke:
88
2
11 nedelja, 02 oktobar 2016 16:50
Srbi neće čevekovu slobodu, hoće Vučiča
Većina Srba podržava SNS i suludog predsednika stranke, kako razmišljate tako ćete i živeti, vi želite da ne mislite, jer vas sloboda ne zanima. Sami ste sebi navukli okove na mozak.
Preporuke:
70
1
12 nedelja, 02 oktobar 2016 17:07
Mariscanin...
Udaljio Vukadinovica!?
E, pa vesioce duznosti predsednika, odmah kod Vucicevica, daj jedan intervju za Informer!
Ne mogu da verujem...
Preporuke:
78
10
13 nedelja, 02 oktobar 2016 17:50
joca
patriote vi kako hocete ali ja glasam za bilo kog ko ima sansu da obori vucka jer i ako to bude drugosrbijanac zile zivkovic ce biti laksi za kontrolu od sns jer nikad nece uspesno saltati gologuziju kao sto to radi vucko
Preporuke:
42
8
14 nedelja, 02 oktobar 2016 18:28
Poštovalac NSPM
Sednica predsedništva DSS jasno ukazuje na nastojanje subverzivnih elemenata da po svaku cenu uklone svaku pa i pojedinačnu pretnju kontrolisanju vlasti i ostvarivanju antisrpskih ciljeva i namera, a pre svega onih koji se zalažu za resuverenizaciju i uspostavljanje Srpske države kao institucije Srpskog naroda i građana koji žive u Srbiji. Mislim da je i DSS kao jedina ideološka stranka iz vremena V. Koštunice prestao da postoji i izgubio značaj i ulogu kao nosioca aktivnosti u okupljanju patritskog bloka. Kao što vidimo teško je postići neophodno jedinstvo i u takvim strankama kao što je DSS i ako se želi suštinska promena stanja mora se pristupiti ozbiljnoj borbi protiv razarajućeg delovanja neprijatelja u nas. Živela Srbja.
Preporuke:
42
4
15 nedelja, 02 oktobar 2016 18:40
Bojan, Priština
DSS sa KiM mora da prihvati stvarnost koja je jasna kao dan - njihova ideja je na sednici preglasana sa 93 prema 12 glasova ako se ne varam(Srbi sa Kosova su glasali sami za sebe svi ostali protiv).

Odavno je se znalo da DSS KiM i DSS ne dele mnoga stanovišta, a sa ovako drastičnim preglasavanjem je svakom jasno da te dve grupacije ljudi gotovo da i nemaju dodirnih tačaka.

Ne treba jadikovati, Bog zna da smo na putu istine i pravde a On nikada ne ostavlja one koji su se okupili u njegovo ime i kojima je samo On preostao. samo treba pretrpeti do kraja.

Hvala Kosovu što postoji i što je ono uvek bila najbolja razdelnica koja je odvajala veru od nevere i uvek svakom masku skidala.
Preporuke:
73
1
16 nedelja, 02 oktobar 2016 18:41
Srbin (Srbinović)
"Pokrajinski odbor Demokratske stranke Srbije posebno je zgrožen ponašanjem pojedinih članova Glavnog odbora prema članu poslaničkog kluba Demokratske stranke Srbije u Skupštini Srbije Đorđu Vukadinoviću. Vršilac dužnosti predsednika stranke Dragan Maršićanin udaljio ga je sa sednice Glavnog odbora uz primitivno i vulgarno vređanje od strane dvojice potpredsednika Demokratske stranke Srbije
."

Kako su glupi kada misle da će posle ovoga njihova DSS postojati.
PODRŠKA VUKADINOVIĆU, SANDI, JAKŠIĆU I RISTIĆU!
Preporuke:
71
4
17 nedelja, 02 oktobar 2016 18:42
Peđa
Lepo društvo sa slike: Mali Miloš, Aca Pop, Prorok, Marša, nedostaje Koštunije, Aligruda, Samardžić, Hamović, Lazarević, Komatina, Bubalo, a tu je i Borko Ilić, pa paketar nejaki Uroš, pa prezimenjak Vladeta. Sve go karijerista, lažni intelektualac, spavač naše Al Kaide. Jalovi ko vođa iza paravana, a tu su i spretni "biznismeni" iz drugog ešalona. Eto vam sada Samostalni DSS drugi deo. Možda na kraju svi uđu u SNS?
Sve moj do mojega!
(P.S ni ta Sanda nije mnogo bolja, vlast je predala Milošu Malom, a da zaista ne znamo zašto je sve to uradila. Đorđu, Slaviši i Marku svaka čast! Pravi Srbi i patriote. Kapa dole i moj naklon!)
Preporuke:
40
26
18 nedelja, 02 oktobar 2016 18:44
tuljanin
A šta želite svi vi podržavaoci pokrajinskog odbora KiM DSS-a? Šta hoće taj odbor? Totalno čistunstvo na nivou lokalne politike, a ujedno i "široki opozicioni front" sve sa Raduletom, Šuleotom i Borisom protiv izdajničkog Vučićevog režima? Sa izdajnicima protiv izdajnika, a na čelu sa "zajedničkim kandidatom opozicije" (ZKO), nekakvim Jeremićem, Jankovićem, Kovačevićem, nekim kao limunada razblaženim "patriotom", ujedno "pragmatom i umerenim evrofilom", čovekom za sve i svačiji ukus, po mogućnosti "iz stare partizanske porodice" ali nadasve patriotske. Nadasve levičarske. Pa evo vam ga Tadić, evo ga i Jeremić, evom vam i Borko. Ako su vam oni bolji od M. Jovanovića, S. Samardžića ili A. Popovića, onda vam svaka patriotska čast i neumrla slava. Mudri ste, pametni, dalekovidi, a i sve što uz pomenuto ide, a što iz razloga pristojnosti i uviđavnosti eto neću da pomenem. Svaka vam je zlatna...
Preporuke:
26
60
19 nedelja, 02 oktobar 2016 18:49
Mika Dorćolac
Dakle, svo rešenja.
DSS da se vrati u DS pa da zajedno pređu u SNS. Isti program,ista alavost.
Ostatak DSSa sa srbima sa KiM, sa Markom, Ristićem, Vukadinovićem da zadrže poslovni prostor i mesne odbore, da se objedine, da privuku članstvo programom i - napred.
Inače, koi, kom opanci.
Od zajednčke borbe za ideju nema ništa. Postoji zajednička borba vladika za vlast, a najkraći put je DSS, DS i SNS = novi DOS!
Preporuke:
20
29
20 nedelja, 02 oktobar 2016 19:56
Peko Živković
@Peđa
Pročitajte Sandino pismo GO, valjda ćete shvatiti zašto.
Preporuke:
39
3
21 nedelja, 02 oktobar 2016 20:07
Dime
@tuljanin - Nisi u pravu, mada verujem da si iskren. Kada je Dobrica Ćosić doživeo harangu na sednici CK SK Srbije, njemu su diskutanti po zadatku lepili sve i svašta što on nije ni pomislio ni rekao, a onda ga pozvali da odgovori na optužbe. Dobrica je tada izgovorio rečenicu koju su generacije sa divljenjem ponavljale i pamtile. Parafriziram po sećanju: "Ja mogu odgovarati samo za ono što sam izgovorio, a ne za tuđe interpretacije mojih reči". Dobrici je ipak tada bilo daleko lakše tada nego Sandi juče. Nije bilo zviždanja, dobacivanja i fizičkog obračuna, guranja i sl. Stoga pitam te gde si čuo, pročitao da Odbor DSS za Kosovo i Metohiju traži koaliciju sa Šuletom, Botom, Čedom i Radulom? A to ne traže ni komentatori ovde. Kritikuješ ih zbog SNS-podmetačina. Inače, ovo juče bilo je mnogo strašnije dugoročno nego što izgleda. Uništena je reputacija DSSa kao stranke pristojnih ljudi koja se zalaže za vladavinu prava. Miloš je izabran za potpredsednika kršenjem Statuta DSSa.
Preporuke:
48
5
22 nedelja, 02 oktobar 2016 20:35
Ilija
Prvo, kako to da pravljenje koalicija sa nekim partijama na lokalu nema veze sa centalnom glavnom politikom stranke. Ima itekako, imalo je uvek pa ima sada i imaće ubuduće. Ne raspravlja se u opštinama samo o lokalnim pitanjima i problemima, već se rešavaju problemi građana i društva koji postoje i na nivou grada i države, republike.
Ko god je bio odbornik to dobro zna! A znaju i ljudi koji su bilo šta ozbiljnije radili u nekoj političkoj stranci.
Tako da ovo što govori novi potpredsednik Jovanović o razdvojenosti politike stranke na lokalu i na širem nivou - nije tačno!
Odlaskom Srba sa Kosmeta iz DSS ova partija može da zatvori "radnju" kako bi rekli srpski seljaci, jer je jasna namera mladih japija iz DSS da sarađuju sa ovom psihopatskom vlašću SNS, koju oličava Vučić.
Moja poruka vrhu DSS glasi: ne može se biti istovremno i vlast i opozicija! Možete, ali ćete zbog toga propasti.
Na kraju, vo nikada ne bi radio DSS dok je predsednik bio Koštunica.
Preporuke:
37
4
23 nedelja, 02 oktobar 2016 20:46
Velikomoravac
Samo naivni ne vide da će SNS "pojesti" DSS.
Preporuke:
47
7
24 nedelja, 02 oktobar 2016 21:42
Jovan
Kako ovaj novi DSS-SNS misli da bude patriotska stranka bez srba za Kosova?
Ovo AV-AV priprema konačnu predaju Kosova.

Vučić likuje jer misli da je razmontirao opoziciju i da će mu predaja Kosova proći bez diskusija u skupštini. Sada kada je ubeđen da mu niko ne može ništa može mu se desiti isto što i Miloševiću koji je imao medije, vojsku, policiju, glasačku mašinu ... pa je ipak pao.
Preporuke:
37
6
25 nedelja, 02 oktobar 2016 23:23
Padaju maske
DSS (2) ('kruga dvojke') se konano kurtalisao balasta 'S' (Srbije). Tako da ostaje samo: DS (2), sa tendencijom DSNS (2)...
A kad smo već tu, da se skloni i ono 'D', jer su 'D' već (pro)dali, tako da ostaje samo: SNS (2).
Pametnome - dosta, a političarima - da porodice plati troškove... bez razlike.
Šta ćeš, kad su specijalci pogrešili braću...

Vostani Serbie!
Preporuke:
17
7
26 nedelja, 02 oktobar 2016 23:32
Ivan
@Jovan

Ne bih rekao da ste u pravu kada povlacite paralelu izmedju Milosevica i Vucica. Ja bih pre povukao paralelu sa Djukanovicem. Kako se meni cini, Vucic ima lepe sanse da u Srbiji sastavi vladavinu dugotrajnu poput Djukanoviceve u Crnoj Gori. Dakle, nekih 25-30 godina. Ali, brzo to proleti, zar ne? (malo ironije nije na odmet)... Uz ovako komicnu, impotentnu i diskreditovanu opoziciju (i "gradjansku" i "patri(j)otsku"), direktnu podrsku Zapada, prilicno nejasan stav Rusije (koja pre svega gleda svoje ekonomske interese) i, na kraju, ovakvu "prosvecenost" naseg vecinskog "rijaliti" naroda - sta drugo ocekivati?
Preporuke:
24
2
27 nedelja, 02 oktobar 2016 23:41
Nemanja
Svaka čast braćo sa Kosova. Tako se čuvaju čast i obraz. Veliki pozdrav za Marka, Sandu i Đorđa. Izdržite.
Preporuke:
14
1
28 nedelja, 02 oktobar 2016 23:51
Milorad Milutinovic
Nadjite jednu rec,zarez itd u govoru Milosa Jovanovica koji nisu tacni.Radi se o strateski vaznim stvarima za opstanak DSS,a time i borbi za ocuvanje KIM.Sustina je u tome da je veoma mali broj ljudi u Srbiji sposoban da opstane bez politickog oslonca,i da gubitkom istog dolazi do "preletanja"tamo gde ce ga dobiti.U tom smislu je sam opstanak stranke(i narocito politike stranke)daleko vazniji od osecaja gadljivosti koji svi imamo prema SNS.I SPS,DS SRS.....Ne koljimo vola za kilu mesa,izaberimo Milosa Jovanovica za Predsednika DSS,a onda u tisini ocistimo stranku od korumpiranih.Drugi put ne vodi nigde.
Preporuke:
10
15
29 ponedeljak, 03 oktobar 2016 00:12
Jakšić i Ristić
treba da se povežu sa patriotskim i suverenističkim snagama iz Republike Srpske!
Preporuke:
8
1
30 ponedeljak, 03 oktobar 2016 00:59
Seoski odbor
Ni jedan glasač DSSa nije glasao za koaliciju na bilo koim nivo. Ni da njihovog kandidata podrže sa predsednika saveta MZ. Velike priče o geopolitici i strukturalnim reformama ne mogu da zamažu iznevereno poverenje. Samo dokazuju da DSS nije odmakao od jalove, akademske salonske rasprave u Srbiji, gde Vučićevi rialiti zombiji imaju većinu.
Preporuke:
12
3
31 ponedeljak, 03 oktobar 2016 01:32
tuljanin@dime
Ali niste u pravu, poštovani. Sama gospođa Rašković, a s njom i g-din Vukadinović, uz njih i mnogo ovdašnjih komentatora, pride s pravom cenjenih i uvaženih, čini se da nemaju baš ništa protiv tog pomenutog zajedničkog kandidata. To je njihova ideja. Ne smanjivanje tenzije u DSS, ne zajednički kandidat PB (simptomatično: profesor Antonić u startu diskvalifikuje kandidaturu B. Obradovića iz Dveri), već zajednički opozicioni kandidat. ZOK. Neka se gospoda uostalom izjasne. Komentator pod nick-om "Srpska Sarma", inače član DSS, koliko juče ili danas je pisao o tom zajedničkom opozicionom kandidatu (ZOK), koji doduše "nije idealan i savršen, ali eto, šta ćete, probitačno". U tom smislu isti cenjeni gospodin je pomenuo V. Jeremića, koji kao što znate uživa simpatije našeg cenjenog i poštovanog domaćina. Kako onda? Ispašće da se zbog neslaganja oko ZOK, a i jedne potpuno periferne teme - upravo teme lokalnih koalicija - dešava otvorena pobuna i rascep u Koštuničinoj stranci. To je loše.
Preporuke:
7
7
32 ponedeljak, 03 oktobar 2016 01:34
tuljanin@dime
To je znak nervoze, neverovanja u Patriotski Blok, u njegovu budućnost, rast, jačanje. To je volja za krajem, za utapanjem Patriotskog Bloka u šarenoliko opoziciono NIŠTA. To da zapamtite...
Preporuke:
8
6
33 ponedeljak, 03 oktobar 2016 03:15
Dejan
Živimo u inostranstvu- Kanada. Pratim politiku i dalje u Srbiji sve nadajući se obrtu i osvešćenju naroda, koga naravno nema. Na zadnjim izborima u aprilu sam insistirao od moje majke koja ima punih 94g.da glasa za DSS-Dveri kao i moje žene koja je bila na odmoru u Beogradu. Komisija je došla kući da uzme od majke glas. Naravno, sve zbog g.Sande, Jakšića , Ristića, Vukadinovića,na prvom mestu .. i momaka iz Dveri. Gospodi iz DSS-a koji sada preuzimaju vlast zato poručujem, da ako izigraju naše poverenje dato DSS-u na prvom mestu zbog ovih ljudi, moja porodica ni u zemlji a ni u inostranstvu ne može više glasati za DSS.
Preporuke:
17
2
34 ponedeljak, 03 oktobar 2016 08:00
...
Ovo je razlog zašto je Koštunica napustio svoje saborce, bila je to repriza onoga što je on doživeo, da se ne lažemo, od tada ne glasam za DSS a ni za Dveri kada se setim kako su napadali Koštunicu
Tuljanin u
Na žalost ovo je jedno veliko NIŠTA odavno
Moraju se ljudi uozbiljiti
ovo je čišćenje po receptu Dveri, ovog puta DSSa
reč je o kanceroznom tkivu (Dveri) koje rade za Vučića, korisni idioti ili ne, nevažno, rezultati po DSSu su katastrofalni
nevažna tema dve opštine u BGu podmetnuta kao tema
koska je bačena
a zajedno su je bacili i Boško i AVAV
Preporuke:
11
8
35 ponedeljak, 03 oktobar 2016 09:26
Trećepozivac
SNS je noćna neman koja se raskrilila nad Srbijom!
Nikakve koalicije sa tom nemani ne dolaze u obzir!
SNS je došla na vlast tako što je svaki, ali baš svaki (100%) glas KUPILA novcem koji su joj strani mentori dali da bi njihovim dolaskom na vlast ostvarili svoje interese. SNS je nosilac i promoter najprizemnijeg prostakluka i primitivizma koji u Srbiji nije zapamćen. Veliki Bilmez je obećao da će narodu promeniti svest i to je u velikoj meri učinio: Srbija sve više i više postaje zemlja idiota i imbecila. SNS danonoćno radi na poklanjanju KiM, "razloga i zapona" postojanja Srba i Srbije, NATO zlikovcima i Šiptarima. SNS poklanja suverenitet Srbije belosvetskom ološu ne pitajući nikoga, kao da im je suverenitet Sr. njihova "tatkovina". SNS nastavlja urušavanje svih ključnih nacionalnih institucija (prosvete, zdravstva, pravosuđa, vojske, policije...). SNS je tradicionalni moral izvrnuo kao rukavicu...
SA TAKVOM VLAŠĆU NEMA NITI RAZGOVORA, A KAMOLI BILO KAKVE KOALICIJE!
Preporuke:
17
1
36 ponedeljak, 03 oktobar 2016 10:01
ajd sad
Napravite novu stranku, staza je već dovoljno utabana.
Preporuke:
9
3
37 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:20
Konobar
Između mene i srpske nato stranke je velika razvalina...da se svako ko je Srbin lično upita.Bez sloge - nema Srbije.Gulamferi se namnožili:''za dolar se sve može kupiti''.
Preporuke:
3
0
38 ponedeljak, 03 oktobar 2016 13:43
Dušan Ilić, DSS
Dragi prijatelji,

Veoma me je ražalostila Vaša odluka da celu Stranku podredite sopstvenom egu.
Žao mi je i što preko ovog medija komunicirate sa stranačkim kolegama.n
Žao mi je i što me jeDr Marko Jakšić sa kojim sam u parlamentu sedeo u istoj klupi , nazvao me je izdajnikom samo pet minuta nakon što smo se lepo i projateljski pozdravili kao stari saborci još od devedesetih.

Godinama ste upravljali Strankom iz senke zahvaljujući mekom srcu Voje Koštunice koji Vam je sve dao.
Branili smo vas svi kad su vas pljuvali u "Insajderu" a sad ste nam svima pljunuli u usta.

Pošto Vas ne interesuje niko osim Vas samih i pošto mislite da svi treba da budemo u iznuđenoj lojalnosti prema Vama, mogu samo da Vas zamolim da da ponovo razmislite, da se lepo i bratski izvinite svima nama koji su Vas godinama podržavali u svakom pogledu.

Ako Vam je to teško i ako Vam je lakše da nas sve izvređate, računajte da sam Vam oprostio.

Želim Vam svako dobro u privatnom životu.

Dušan Ilić, DSS
Preporuke:
2
11
39 ponedeljak, 03 oktobar 2016 14:18
...2
naivno je bilo misliti da će neko moći preuzeti Koštuničinu stranku tako na tanjiru da neće naići na otpor

ne biva to tako
Preporuke:
5
2
40 ponedeljak, 03 oktobar 2016 16:16
@Tuljanin, Peđa
Da Tuljanine, upravo to hoćemo što kažeš:
1. Dosledna politika nesaradnje sa izdajničkim režimom (Jakšić i Ristić pravo zbore)
2. Učešće na svim zajedničkim antirežimskim skupovima opozicije (dobro mi znamo i ko je Saša Radulović i ko je Bojan Pajtić i ko je Čeda Jovanović)
3. Dosledna odbrana demokratije od pinočeanske vlasti SAD kompradora odevenih u Informersko "prorusko" ruho.
4. Evropska stranka sa ruskom geopolitikom
Eto to mi hoćemo Tuljanine!
A Mali Miloš kao marioneta Belanovičkog klana radiće sve obrnuto. Zato je i doveden tu. Čudi me samo Sanda: zašto je posredno i pasivno sučestvovala u svemu tome?
Preporuke:
2
2
41 ponedeljak, 03 oktobar 2016 19:48
Mirjana
@ Tuljanin. Kakve veze ima potencijalno utapanje patriotskog bloka u evrofilski (ne sećam se svih vaših maštovitih izraza) sa lokalnim koalicijama sa SNS-om? Ako se želelo neko kompromisno rešenje, moglo je to biti odustajanje od koalicija sa SNS-om, a podrška zajedničkom kandidatu patriotskog bloka, koji bi bio nestranačka ličnost prihvatljiva širokom krugu glasača, kakav je, npr. agroekonomista prof. Ševarlić na listi DSS-Dveri. Odobravanjem par lokalnih koalicija, DSS ništa ne dobija, kao što je objasnio kosovski odbor, a gubi mnogo - poverenje glasača. Gospođa SRI je predlog za nekog blago proevrofilnog ZKO za predsednika države dala kao mogućnost, kao što je našla i zajednički jezik sa Dverima. DSS je mogla da taj predlog odbaci, a da, savezom sa SNS, ne ugrozi svoj stav zbog Srba na Kosovu i izborne krađe. Ovako, izgleda da je SRI iskorišćena da uvede stranku u parlament, a nastavlja se stara politika. Pojedinačni KO neće uspeti. Za koga ćete glasati u drugom krugu, dragi T.?
Preporuke:
4
1
42 ponedeljak, 03 oktobar 2016 22:37
Dragan, Katun
za Tuljanin-a

Princip, overen krvlju predaka je da sam ja Dragan, zavođenje za goleš planinu, opet 2012 "podržite tomu grobara".
Ne može se baš sve relativizovati.
Dss je nevera, Zbog njih sam izlazio na glasanje, da ožive, domognu se apanaže-državne, ne bi li ostala iskra nade. Međutim, ljudski talog.
Razlika u Vašem stavu i

mom je dijametralna, kao što su nam i socijalni miljei i nivo obrazovanja. Seljak sam.
Vi intelektualci ste nedovoljno oprezni-setitete se cvijanovića.
Pozdrav.
Preporuke:
0
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner